آخرین اخبار
کد مطلب: 73100
نماينده لردگان:روند احداث پتروشيمي لردگان در سال توليد ملي تسريع شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1256

به گزارش سلام لردگان به نقل از ايرنا، 'مجيد جليل سر قلعه 'در بازديد از روند احداث مجتمع پتروشيمي لردگان با بيان اينكه بهره برداري از اين طرح، زمينه اشتغال 570 نفر را فراهم مي كند، تصريح كرد: با بهره ‌برداري از اين طرح بالادستي صنعت نفت، سالانه يك ميليون و 73 هزار تن اوره و 677 هزار تن آمونياك توليد خواهد شد.

وي مجتمع پترو شيمي لردگان را بزرگ ترين سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري در بخش صنعت عنوان كرد و افزود: اين طرح با هزارو 587ميليارد ريال سرمايه گذاري ريالي، 366 ميليون يورو سرمايه گذاري ارزي و شش هزار و 528 ميليارد ريال سرمايه گذاري ثابت بزرگ ترين طرح اقتصادي در استان است.

جليل سرقلعه ادامه داد: تاكنون 740ميليارد ريال اعتبار در اين مجتمع هزينه شده و آورده سهامداران اين مجتمع 440ميليارد ريال است.

وي يكي از علل مهاجرت جوانان شهرستان لردگان را به ديگر نقاط كشور و شهرهاي صنعتي، نبود اشتغال عنوان كرد تاكيد كرد: اين مجتمع پتروشيمي در صورت تخصيص منابع مالي لازم و تامين به موقع تجهيزات منجر به ايجاد اشتغال پايدار در شهرستان مي شود.

به گزارش ايرنا، طرح احداث پتروشيمي لردگان جزو مصوبات سفر اول هيات دولت به چهارمحال و بختياري است و اجراي آن در سال 86 در فاصله 55 كيلومتري شهر لردگان آغاز شده و تاكنون بيش از 25 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس